18/2/11

ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΑΓΑΠΗ


Παράξενη αγάπη

Στίχοι: Άντα Δούκα
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Πρώτη εκτέλεση: Στέφανος Κορκολής




Αγάπη παράξενη με μίσος δεμένη
Δεν ξέρω πώς γίνεται και τι μου συμβαίνει
Η αγάπη παράξενη και πού με πηγαίνει
Στο πάθος της χάνομαι σα φλόγα που τρέμει
Η αγάπη παράξενη τα πάντα μου κλέβει
Με κάνει να πνίγομαι και με κυριεύει
Η αγάπη παράξενη με μίσος δεμένη
Στα δίχτυα της πιάνομαι και με πεθαίνει

Μισώ το καθετί που αγγίζεις
Και δεν είμαι εγώ
Μισώ να βλέπω να δακρύζεις
Και να μη φταίω εγώ
Μισώ αυτόν που αντικρίζεις
Αν δεν είμαι εγώ
Μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ
Μισώ το καθετί που αγγίζεις
Και δεν είμαι εγώ
Μισώ να βλέπω να δακρύζεις
Και να μη φταίω εγώ
Μισώ αυτόν που αντικρίζεις
Αν δεν είμαι εγώ
Μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ

Αγάπη παράξενη φωνή που σωπαίνει
Μ’ αγγίζεις και γίνομαι φωτιά παγωμένη
Η αγάπη παράξενη με μίσος δεμένη
Στα δίχτυα της πιάνομαι και με πεθαίνει

Μισώ το καθετί που αγγίζεις
Και δεν είμαι εγώ
Μισώ να βλέπω να δακρύζεις
Και να μη φταίω εγώ
Μισώ αυτόν που αντικρίζεις
Αν δεν είμαι εγώ
Μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ
Μισώ το καθετί που αγγίζεις
Και δεν είμαι εγώ
Μισώ να βλέπω να δακρύζεις
Και να μη φταίω εγώ
Μισώ αυτόν που αντικρίζεις
Αν δεν είμαι εγώ
Μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ

Μα ο έρωτάς μου είσαι εσύ
Μη ρωτάς αν πρέπει και γιατί
Ζω και η αιτία είσαι εσύ
Και η αιτία είσαι εσύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου