21/2/11

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ


Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μητσάκης & Μαρίκα Νίνου & Γιάννης Τατασσόπουλος ( Τερτσέτο )

Άλλες ερμηνείες:
Νίκος Γούναρης, Κουρνάζος
Κυριάκος Νησίδης


Δεν είμαι ο Γιώργος π' αγαπούσες μια φορά
και στα μάτια με φιλούσες τόσο τρυφερά.

Τα βάσανά μας λέγαμε
και κάπου-κάπου κλαίγαμε.
Και κάπου-κάπου κλαίγαμε,
τα βάσανά μας λέγαμε.

Τώρα της αγάπης μας το τζάκι είναι σβηστό
και το φτωχικό μας σπίτι δεν είναι ζεστό.

Δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου,
που μου 'λεγες τον πόνο σου.
Που μου 'λεγες τον πόνο σου,
δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου.

Κι όμως για έναν άλλον το Γιωργάκη σου ξεχνάς
και στο φτωχικό μας σπίτι δεν ξαναγυρνάς.

Έλα και είμαι μόνος μου,
να γιατρευτεί ο πόνος μου.
Να γιατρευτεί ο πόνος μου,
έλα και είμαι μόνος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου